تخفیف تور مشهد چقدر است؟

تور هوایی مشهد از شهر تهران و اصفهان با بهترین قیمت - اطلاعات خرید اینترنتی تور مشهد در مشهدتورز

تخفیف تور مشهد چقدر است؟

۲۲۷ بازديد

تور مشهد
وقتی انتظارات برای تخفیف تور مشهد را می‌بینم، تعجب می‌کنم که چرا بعضی از افراد تخیلاتی غیرواقعی و به دور از حقیقت دارند. مسلما هزینه‌های سفری مثل تور مشهد از تهران کفی دارد که کمتر از آن ضرر به حساب می‌آید. پس آشنا شدن با میزان تخفیف هایی که در این صنف معمول است، می‌تواند کمی از عمق فاجعه بکاهد و تصورات را با واقعیت نزدیک کند. در این مبحث علاوه بر تورهای تهران، تور مشهد از اصفهان را نیز مورد مداقه قرار می‌دهم.

تور مشهد چه زمانی ارزان است؟

در بهترین حالت هستند آژانس‌هایی که تخفیفی بیش از 50 درصد را بر تور مشهد اعمال می‌کنند؛ اما این اتفاق فقط در برهه‌هایی خاص رقم می‌خورد که مسافر کم پیدا می‌شود و اگر شرکت‌های مسافربری نتوانند تعداد را تکمیل کنند، با ضرر مواجه می‌شوند. اما این زمان‌ها برای تور مشهد دقیقا کی می‌شوند؟

در فصل بهار، این خرداد است که به دلیل تصادم با امتحانات مدارس و خانه نشین شدن خانواده‌ها تصویری تخفیف‌دار بر انواع تورها از جمله تور مشهد از تهران نقش می‌بندد. فصل تابستان دوره‌ای پرسفر است و شاید تخفیفی در حد 10 تا 20 درصد را بر تابلوهای مجازی تور مشهد ارزان مشاهده کنید.

پاییز برای انتخاب تور مشهد فصل به نسبت مناسبی است که هم آب‌وهوا باب میل مسافران است و هم به دلیل آغاز مدارس و دانشگاه‌ها از شلوغی جاده‌ها و حرم مطهر امام رضا کاسته می‌شود.‌ البته اوایل ماه مهر همچنان سفرها پرتب و تاب است؛ ولی از روزهای پایانی این ماه، از شدت آن‌ها کم می‌شود و تور مشهد از اصفهان فروش کمتری پیدا می‌کند.‌ فصل زمستان هم که مسافران کمی وارد استان خراسان رضوی می‌شوند و فصل استراحت سیستم گردشگری مشهد است. بنابراین تخفیف‌های زیادی در این فصل برای تور مشهد یافت می‌شود.

درصد تخفیف تور مشهد از تهران

شهروندان تهرانی به علت موج زیاد پیشنهادهای سفر و وبسایت‌هایی که در زمینه رزرو تور مشهد از تهران کار می‌کنند، به دنبال بیشترین تخفیف برای این تور می‌گردند. در آن دوره‌های زمانی که پیش‌تر ذکر کردم، فصل زمستان است که می‌توانید تور مشهد از تهران را با هزینه‌ی کمتری تمام کنید. این قضیه حالتی کاملا برعکس هم دارد. کسانی که می‌خواهند در روزهای تعطیل یا لحظات تحویل سال در کنار بارگاه امام هشتم شیعیان باشند، به احتمال بسیار نمی‌توانند از این امکانات تخفیفی تور مشهد از تهران استفاده کنند.

آنچه با رصد طیف گسترده‌ای از تورهای مشهد از تهران دستگیرم شده است، این است که بازه‌ی 5 تا 35 درصد بیشترین تکرار را در نرخ تخفیف تور مشهد از تهران دارند. بنابراین برای محاسبه‌ی مخارج خود می‌توانید از این حدود استفاده کنید.

تور مشهد از اصفهان با اتوبوس یا هواپیما؟
تور مشهد از اصفهان

اگر وقت کافی برای سفر دارید و فقط محدودیت هزینه شما را از عزیمت به مقصدی معنوی منصرف می‌کند، تور مشهد از اصفهان با اتوبوس می‌تواند شما را از گشتن در بین تخفیف‌های تورهای هوایی خلاص کند. البته باید یادآوری کنم که تور مشهد از اصفهان با اتوبوس مصایب بین مسیر مثل سرویس‌های بهداشتی نامناسب، غذاخوری‌های بی‌کیفیت و... را نیز به همراه دارد و باید فکر همه‌ی جنبه‌های آن را کرده باشید.

اگر به دلیل سلامتی یا ذائقه‌ی خود بر کیفیت سفر تأکید دارید، تور مشهد از اصفهان از مسیر هوایی بهترین گزینه است که تخفیف‌هایی را نیز شامل می‌گردد. پیشنهاد من هم سفرهایی با کمترین معطلی در مسیر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد